Διδακτική προσέγγιση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Αρχείο
Εκπαιδευτική διεργασία
Γνωστικό Αντικείμενο
Θεματική Περιοχή/Έννοιες
Τύπος Εκπαιδευτικού Υλικού
Δημιουργός/οί
Άντρια Γιέβτοβιτς
Περιγραφή
Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες των δύο ατόμων, σε ένα ψηφιακό μαθησιακό αντικείμενο που έχει αναπτυχθεί ειδικά για τη σύγκριση αλγορίθμων ως προς την αποδοτικότητά τους. Μέσα από τη διαδραστική εκτέλεση και ανάλυση δύο διαφορετικών αλγορίθμων που ελέγχουν αν ένας αριθμός είναι πρώτος, οι μαθητές παρατηρούν και καταγράφουν τον χρόνο εκτέλεσης κάθε μεθόδου. Στη συνέχεια, συγκρίνουν τους δύο αλγορίθμους ως προς την ταχύτητα και την πολυπλοκότητά τους, εντοπίζουν ποιες εντολές συμβάλλουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας και προτείνουν δικές τους βελτιώσεις, καλλιεργώντας δεξιότητες κριτικής σκέψης και βασικές αρχές στον σχεδιασμό αποτελεσματικών αλγορίθμων.
Ψηφιακό/ά Εργαλείο/α
PyQt5 εφαρμογή με Blockly editor