Διδακτική προσέγγιση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Αρχείο
Εκπαιδευτική διεργασία
Γνωστικό Αντικείμενο
Θεματική Περιοχή/Έννοιες
Τύπος Εκπαιδευτικού Υλικού
Δημιουργός/οί
Σταύρος Πρέντζας
Περιγραφή
Το εκπαιδευτικό σενάριο αφορά τη διδασκαλία βασικών εννοιών ανάλυσης δεδομένων, γραμμικής παλινδρόμησης και μοντελοποίησης σε μαθητές της Γ’ Λυκείου, μέσω της χρήσης Jupyter Notebooks και SQL σε βάσεις δεδομένων. Στόχος είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με την εξαγωγή συμπερασμάτων από δεδομένα και τη λήψη αποφάσεων. Η διδασκαλία ακολουθεί κατά βάση τη μεθοδολογία των 5E και βασίζεται στην εποικοδομητική προσέγγιση, με χρήση παραδειγμάτων, καθοδηγούμενων ασκήσεων, ενώ ενσωματώνει εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης στη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού.
Ψηφιακό/ά Εργαλείο/α
Jupyter Notebooks