Διδακτική προσέγγιση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Εκπαιδευτική διεργασία
Γνωστικό Αντικείμενο
Τύπος Εκπαιδευτικού Υλικού
Δημιουργός/οί

Θοδωρής Μυστίλογλου

Περιγραφή

Βασικός σκοπός του σχεδιασμού είναι η εισαγωγή των μαθητών στη λειτουργία και στη μοντελοποίηση των δύο βασικών αλγορίθμων αναζήτησης, που είναι η Σειριακή/Γραμμική και η Δυαδική Αναζήτηση. Μέσω των δραστηριοτήτων του Φύλλου Εργασίας οι μαθητές πειραματίζονται με προγράμματα στο Scratch που βασίζονται σε αυτούς τους αλγορίθμους και μπαίνουν σε μια διαδικασία σκέψης διαφοροποίησης των δύο αλγορίθμων, κατανοώντας τα χαρακτηριστικά τους και συνειδητοποιώντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καθενός. Τέλος, ο σχεδιασμός επιδιώκει να αναδείξει την ύπαρξη και χρήση των αλγορίθμων αυτών στην καθημερινότητα, χρησιμοποιώντας αναλογίες και παραδείγματα.

Ψηφιακό/ά Εργαλείο/α

Scratch