Διδακτική προσέγγιση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Ηλικία
15
Εκπαιδευτική διεργασία
Γνωστικό Αντικείμενο
Θεματική Περιοχή/Έννοιες
Τύπος Εκπαιδευτικού Υλικού
Δημιουργός/οί

Οδυσσέας Δάλλας

Πτυχιακή εργασία

Περιγραφή

Tο DigiWorld βασίζεται στο πλαίσιο σχεδιασμού εκπαιδευτικών παιχνιδιών εκμάθησης προγραμματισμού CMX και στις αρχές της ψηφιακής αφήγησης και είναι υλοποιημένο εξ’ολοκλήρου στην ελληνική γλώσσα με τη χρήση του προγράμματος δημιουργίας οπτικών νουβελών Ren’Py. Το παιχνίδι DigiWorld στοχεύει κυρίως στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας στη σχολική τάξη ή ως υποστηρικτικό εργαλείο για ατομική εκμάθηση/εξάσκηση. Το παιχνίδι εξελίσσεται βάσει ενός ολοκληρωμένου σεναρίου στο οποίο ενσωματώνονται οργανικά τα προβλήματα-προκλήσεις μέσω των οποίων πραγματώνεται η εκμάθηση της προγραμματιστικής γλώσσας Python, με απώτερο στόχο τη δημιουργία κατάστασης ροής και την εμβύθιση μέσα στον φανταστικό κόσμο του παιχνιδιού για την επίτευξη των μαθησιακών του αποτελεσμάτων. Ο/η εκπαιδευόμενος/η υποστηρίζεται από κατάλληλη ανατροφοδότηση που δίνεται υπό τη μορφή Βοήθειας και σχολιασμού των απαντήσεων που δίνει.

Η τελευταία έκδοση του παιχνιδιού μπορεί να βρεθεί στο link: 

https://drive.google.com/drive/folders/1mB36KaI7swBRmXxjJwAMjHAn00M1v4x0?usp=sharing