Αγορίτσα Γόγουλου

rgog@di.uoa.gr
Phone
+302107275344
H Dr Αγορίτσα Γόγουλου είναι ΕΔΙΠ στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ στο πεδίο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και της Διδακτικής της Πληροφορικής.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
Διδακτική της Πληροφορικής, Ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης, Συνεργατικά Περιβάλλοντα Μάθησης, Περιβάλλοντα Σύγχρονης Επικοινωνίας, Διαδικτυακά Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση - Μέθοδοι/Εργαλεία Αξιολόγησης Εκπαιδευομένων, Μαθησιακός Σχεδιασμός, Ηλεκτρονική Μάθηση, Διαδικτυακή Εκπαίδευση, Εκπαίδευση από Απόσταση, Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΣΠΟΥΔΕΣ
- Διδακτορική Διατριβή (2002-2008), Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Απρίλιος 2008.
Τίτλος Διδακτορικής Διατριβής «Διαδικτυακά Περιβάλλοντα Διερευνητικής και Συνεργατικής Μάθησης στη Διδακτική της Πληροφορικής». - Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (2000-2002), Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Κατεύθυνση «Προηγμένα Πληροφοριακά Συστήματα».
- Πτυχίο Επιστήμης Υπολογιστών (1987-1992), Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σχολή Θετικών Επιστημών, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
- Νοε 2017 – Σήμερα
Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Δ.Ι.Π.), Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γνωστικό Αντικείμενο: Διδακτική της Πληροφορικής & Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - 2002 - Σήμερα
Μέλος της Ερευνητικής Ομάδας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας & Διδακτικής της Πληροφορικής https://edit.di.uoa.gr/ (πρώην Εργαστήριο Εκπαιδευτικής και Γλωσσικής Τεχνολογίας), Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ - 2020 – Φεβ 2023
ΣΕΠ στο ΕΑΠ, Θεματική Ενότητα: ΕΤΑ 51: Καινοτομία στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Παιδαγωγικές και Τεχνολογικές Εφαρμογές - Μαρτ 2023 – Σήμερα
ΣΕΠ στο ΕΑΠ, Θεματική Ενότητα: ΕΤΑ 60: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: online learning και e-learning - Μαρτ 2023 – Σήμερα
Μέλος της ομάδας έργου της Πράξης με τίτλο «Γραφείο υποστήριξης της διδασκαλίας και μάθησης του ΕΚΠΑ» - 2021-Σήμερα
Εκπαιδεύτρια στα E-learning προγράμματα του ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Ε.Κ.Π.Α. 598 - «Εμψύχωση, Τεχνολογία και εξ αποστάσεως εκπαίδευση και επικοινωνία» - 2019-20
Σχεδιάστρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. στο πλαίσιο του έργου «Εκπαιδευτικά Προγράμματα για Σχολικές Μονάδες» ΚΕ 15690 - Σεπ. 1995 – Οκτ. 2017
Καθηγήτρια Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Χειμ. Εξάμηνο Ακαδ. Έτους 2009-10 & 2010-11
Λέκτορας με σύμβαση ΠΔ. 407/80 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ - Φεβ. 2009 – Φεβ. 2017
Επιστημονική Συνεργάτιδα στο Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών Μαθημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ - 2008 - 2017
Επιμορφώτρια στο πλαίσιο των ΠΑΚΕ, στο ΙΔΕΚΕ, στο ΕΑΠ, στο πλαίσιο του έργου: «Ακαδημία Πλάτωνος: Η Πολιτεία και ο Πολίτης», σε σεμινάρια του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α. του Πανεπιστημίου Κρήτης - Σεπτ 1997 – Αύγουστος 2000
Αποσπασμένη Εκπαιδευτικός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο - 1992 – Αυγ. 1995
Μέλος του προσωπικού του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ). Μέλος του Εργαστηρίου Επικοινωνίας Ανθρώπου-Μηχανής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ (πρόσφατο)
- 2017-Σήμερα
Οι ΤΠΕ στη Μάθηση & Διδακτική της Πληροφορικής (ΠΠΣ, Χειμερινό Εξάμηνο)
Σχολική τάξη και Μικροδιδασκαλία (ΠΠΣ, Εαρινό Εξάμηνο)
Σχεδίαση & Υλοποίηση Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Εφαρμογών (ΠΜΣ, Χειμερινό Εξάμηνο)
Σχεδίαση και Χρήση Περιβαλλόντων η-Μάθησης (ΠΜΣ, Εαρινό Εξάμηνο) - 2020-Σήμερα
Διδακτική της Πληροφορικής στο Διιδρυματικό ΠΜΣ «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη»
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΡΓΟ (ενδεικτικά)
- 11/2021–06/2023: Υποστηρίκτρια - Επιμορφώτρια Πιλοτικής Εφαρμογής για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων στα νέα Προγράμματα Σπουδών
- 2022-Σήμερα: ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. LearninIΝΝ του Ε.Κ.Π.Α. «Εκπαίδευση στην Εμψύχωση και Ενδυνάμωση των Ομάδων»
- 01/2019–06/2019:Επιμορφώτρια στο πλαίσιο του έργου «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β΄επιπέδου ΤΠΕ)» (Συστάδα Πληροφορικών και Εκπαιδευτικών Μηχανικών
- 2016-2017:Επιμορφώτρια στο πλαίσιο του εξ αποστάσεως «Επιμορφωτικό Σεμινάριο: A10: Η Αξιοποίηση του web 2.0 στο Σύγχρονο Σχολείο: Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στην συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη» του Πανεπιστημίου Κρήτης
- 2013-2016: Επιμορφώτρια στο πλαίσιο του εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού προγράμματος «Εκπαιδευτικοί και Διά βίου μάθηση» για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
- 2013-2015: Επιμορφώτρια στο πλαίσιο του έργου: «Ακαδημία Πλάτωνος – Η Πολιτεία και ο Πολίτης»
- 2013-2015: Επιμορφώτρια Γενικού και Ειδικού Μέρους στο 2ο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΠΕ19/20) «Υλοποίηση της Εκπαίδευσης των Επιμορφωτών» στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη»
- Επίβλεψη 20 διπλωματικών και περισσότερων από 25 πτυχιακών εργασιών
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΕΡΓΑ (ενδεικτικά)
- Erasmus+ ΚΑ2 (2019-1-EL01-KA203-062449) «Student Teachers' Practice for Democratic Culture», 1/11/2019 – 30/04/2022
- «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», 2021
- «Ανάπτυξη περιεχομένου-υλικού επιμόρφωσης νέων κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική αξιολόγηση Πράξης», 05/2018 – 07/2019
- Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική πράξη" του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση", ΕΣΠΑ 2007 - 2013,/2011-4/2012
- ΕΠΕΑΕΚ «Ενίσχυση Σπουδών Πληροφορικής στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ», 9/2006-12/2007
- ΕΠΕΑΕΚ ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ «Ανάπτυξη ενός Προσαρμοστικού Συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης και συστήματος Στερεοσκοπικής Απεικόνισης για Εκπαίδευση από Απόσταση μέσω Διαδικτύου», 1/2/2004 - 31/8/2006
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
- Kyriakou, C., Gogoulou A., & Grigoriadou M. (2023). An Educational Setting to improve Students’ Understanding of Fundamental Computer Architecture Concepts. Informatics in Education Journal, 22(3), 395-420. ISSN 2335-8971. https://doi.org/10.15388/infedu.2023.16
- Dallas, O., & Gogoulou, A. (2022). Learning Programming Using Python: The Case of the DigiWorld Educational Game. European Journal of Engineering and Technology Research, 1-8. https://doi.org/10.24018/ejeng.2021.0.CIE.2750
- Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2021). Educating students in technology enhanced learning design by interweaving instruction and assessment. Informatics in Education Journal, 20(3), 421-438. DOI: 10.15388/infedu.2021.17
- Gogoulou, A., Eleni, M., Serpanos, D., Tsibanis, C., Diamantidis, A., & Exidaridis, Y. (2023). Supporting alternative Flipped Learning Designs. Proceedings of 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, ICERI2023 (pp. 3931-3939). ISBN: 978-84-09-55942-8. ISSN: 2340-1095. doi: 10.21125/iceri.2023.0990
- Papadaki, E.P., & Gogoulou, A. (2023). Social inclusion of migrant populations: A digital tool for accessing e-services of the Greek Asylum Service. Proceedings of 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, ICERI2023 (pp. 3959-3966). ISBN: 978-84-09-55942-8. ISSN: 2340-1095. doi: 10.21125/iceri.2023.0998
- Gogoulou, A., Triantafyllou, K., Grigoriadou, M., & Tsalgatidou, A. (2022). Structuring collaborative setting in the Learner centered Learning environment. In A.Reis, J. Barroso, P. Martins, A. Jimoyiannis, R. Huang & R. Henriques (Eds), Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education. TECH-EDU 2022. Communications in Computer and Information Science, vol 1720 (pp. 3-14). Springer, Cham. Print ISBN 978-3-031-22917-6 Online ISBN 978-3-031-22918-3. https://doi.org/10.1007/978-3-031-22918-3_1
- Kyriakou, C., Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2022). Using Kintsch's Text Comprehension Model to Identify CS Students' Conceptions and Misconceptions. In M. Cukurova, N. Rummel, D. Gillet, B. M. McLaren & J. Uhomoibhi (Eds.), Proceedings of the 14th International Conference on Computer Supported Education, (Vol 2, pp. 384-394). SciTePRESS. ISBN: 978-989-758-562-3. DOI: 10.5220/0011084000003182.
- Gogoulou, A. (2020) Interweaving Activities, Feedback and Learner Model in a Learner Centered Learning Environment. In V. Kumar & C. Troussas (Eds) Intelligent Tutoring Systems. ITS 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12149 (pp. 280-283). Springer, Cham. ISBN-10: 3030496627 ISBN-13: 978-3030496623. https://doi.org/10.1007/978-3-030-49663-0_33
- Gogoulou, A., & Grigoriadou, M. (2019). Engaging Postgraduate Students in a Wiki-Based Multi-cycle Peer Assessment Activity. In M. Tsitouridou, J.A. Diniz, T. Mikropoulos (Eds) Proceedings of the 1st International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education, Communications in Computer and Information Science, (vol 993 pp. 582-594). Springer, Cham. ISSN 1865-0929 ISSN 1865-0937 (electronic). https://doi.org/10.1007/978-3-030-20954-4_44.