Διδακτική προσέγγιση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Ηλικία
15
Αρχείο
Εκπαιδευτική διεργασία
Γνωστικό Αντικείμενο
Δημιουργός/οί

Βαγγέλης Αμπατζής, Ιωάννης Ασκάρογλου

Περιγραφή

Το παρόν σύνολο δραστηριοτήτων έχει ως σκοπό την ανάδειξη της σημασίας της Υπολογιστικής Σκέψης σε εφαρμογές της καθημερινότητας (εδώ χρησιμοποιείται το παράδειγμα της μαγειρικής) αλλά και σε πιο σύνθετα θέματα και ο συνδυασμός Αλγοριθμικής και Υπολογιστικής Σκέψης για το σχεδιασμό προγράμματος σε γλώσσα προγραμματισμού (Python). Επιπλέον επιχειρείται να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν στην πρόσληψη της έννοιας του Κύκλου Εκτέλεσης Εντολής -λόγω πολυπλοκότητας και ποικιλίας στους ορισμούς της- με τη χρήση αναλογίας.

Ψηφιακό/ά Εργαλείο/α
  • www.makebeliefscomix.com χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία κόμικ από τον εκπαιδευτικό
  • https://wordart.com για τη δημιουργία συννεφόλεξου από τον εκπαιδευτικό μετά από διαδικασία καταιγισμού ιδεών
  • padlet για το διαμοίρασμα υλικού από τους μαθητές
  • https://cmapcloud.ihmc.us/ για τη συμπλήρωση εννοιολογικού χάρτη από τους μαθητές
  • wordwall για τη δημιουργία άσκησης αντιστοίχισης
  • HourOfCode για την κατευθυνόμενη σχεδίαση προγραμμάτων και συγκεκριμένα το codeavengers