Διδακτική προσέγγιση
Εκπαιδευτική Βαθμίδα
Αρχείο
Εκπαιδευτική διεργασία
Γνωστικό Αντικείμενο
Θεματική Περιοχή/Έννοιες
Τύπος Εκπαιδευτικού Υλικού
Δημιουργός/οί
Κατερίνα Αρδά
Περιγραφή
Οι μαθητές διερευνούν τη δομή επανάληψης while μελετώντας ένα μικρό πρόγραμμα. Στη συνέχεια με τη μέθοδο pair programming τους ανατίθεται η υλοποίηση αλγορίθμου αναζήτησης ο οποίος θα τους οδηγήσει στην βέλτιστη λύση του προβλήματος που παρουσιάστηκε στο πρώτο σκέλος. Στο τρίτο σκέλος οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν μια εφαρμογή η οποία θα τρέχει σε κινητά τηλέφωνα υλοποιώντας έναν από τους δύο αλγόριθμους που παρουσιάστηκαν στα προηγούμενα
Ψηφιακό/ά Εργαλείο/α
App Inventor