Ασφάλεια στο Διαδίκτυο - Προσωπικά Δεδομένα και Κωδικοί Πρόσβασης
Σχεδιασμός τηλεκπαίδευσης που αφορά στα προσωπικά δεδομένα και την σημαντικότητα διαφύλαξης τους καθώς και στους κανόνες δημιουργίας ασφαλών κωδικών πρόσβασης.
Σχεδιασμός τηλεκπαίδευσης που αφορά στα προσωπικά δεδομένα και την σημαντικότητα διαφύλαξης τους καθώς και στους κανόνες δημιουργίας ασφαλών κωδικών πρόσβασης.
Σκοπός των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με την έννοια του λειτουργικού συστήματος, τις ιδιότητες, τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του, μέσω της παρακολούθησης και αλληλεπίδρασης με διάφορες εφαρμογές και βίντεο προσομοίωσης.
Τα φύλλα εργασίας περιλαμβάνουν διερευνητικές δραστηριότητες που στοχεύουν στην κατανόηση όρων αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού όπως κλάσεις, αντικείμενα, χαρακτηριστικά και μέθοδοι.
Οι μαθητές θα σχεδιάσουν το εργαστήριο του σχολείου τους μέσω προσομοίωσης. Αρχικά οι μαθητές θα κληθούν να απαντήσουν σε ένα διαδικτυακό πίνακα ανακοινώσεων τι πιστεύουν ότι είναι ένα δίκτυο υπολογιστών όπου και θα ακολουθήσει συζήτηση και σχεδιασμός εννοιολογικού χάρτη. Στη συνέχεια θα σχεδιάσουν το δίκτυο υπολογιστών του σχολικού τους εργαστηρίου και θα προτείνουν τρόπους αποδοτικότερης σχεδίασης.
Οι μαθητές διερευνούν τη δομή επανάληψης while μελετώντας ένα μικρό πρόγραμμα. Στη συνέχεια με τη μέθοδο pair programming τους ανατίθεται η υλοποίηση αλγορίθμου αναζήτησης ο οποίος θα τους οδηγήσει στην βέλτιστη λύση του προβλήματος που παρουσιάστηκε στο πρώτο σκέλος.
Το παρόν σύνολο δραστηριοτήτων έχει ως σκοπό την ανάδειξη της σημασίας της Υπολογιστικής Σκέψης σε εφαρμογές της καθημερινότητας (εδώ χρησιμοποιείται το παράδειγμα της μαγειρικής) αλλά και σε πιο σύνθετα θέματα και ο συνδυασμός Αλγοριθμικής και Υπολογιστικής Σκέψης για το σχεδιασμό προγράμματος σε γλώσσα προγραμματισμού (Python).