Επιστημονικός Προγραμματισμός - Η περίπτωση του Covid-19

Στόχος του σεναρίου είναι να καταφέρουν οι μαθητές να μοντελοποιούν και να λύνουν με εργαλεία της Πληροφορικής προβλήματα που αφορούν τα Μαθηματικά. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να συνδυάσουν τις γνώσεις τους πάνω στην εκθετική συνάρτηση με τις δεξιότητές τους σε διάφορα προγραμματιστικά περιβάλλοντα και εργαλεία, για να κατανοήσουν και να αναπαραστήσουν την εξάπλωση μιας ιογενούς επιδημίας, όπως αυτή του Covid-19.

Τελικά θα κυριεύσουν τον κόσμο τα ρομπότ;

Το εκπαιδευτικό σενάριο πραγματεύεται το ζήτημα των ψηφιακών τεχνολογιών, των αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης και της ανάλυσης δεδομένων σε διαφορετικούς τομείς της σύχρονης κοινωνίας, εστιάζοντας περισσότερο στην λήψη κρίσιμων αποφάσεων κατά την αυτόνομη οδήγηση.

Συναρτήσεις σε Υπολογιστικά Φύλλα

Ο γενικός στόχος του παρόντος σεναρίου είναι η κατανόηση και η εφαρμογή των συναρτήσεων σε  Υπολογιστικά Φύλλα (ΥΦ) για χρήση σε παραδείγματα καθημερινής ζωής. Με στόχο την μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος για λόγους περιβαλλοντολογικούς και οικονομικούς οι γονείς συλλέγουν στοιχεία για τα έξοδα των λογαριασμών του νοικοκυριού. Μέσα από μία μελέτη περίπτωσης ως παράδειγμα, οι μαθητές μελετούν τις διάφορες λειτουργίες και συναρτήσεις σε ένα ΥΦ που είναι χρήσιμες για αυτό το σκοπό.

Διαστημικός Λαβύρινθος, Η Μελωδία των Εντολών, Οι μαέστροι των εντολών

Οι δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ασχολούνται συνδυαστικά με τις έννοιες του αλγορίθμου, της δομής επανάληψης και της διαδικασίας.